صفحه ي نخست | اخبار وبلاگ | رهبري | دانلود مداحي | دانلود سخنراني | نرم افزار موبايل | رايانه اسلامي | قالب وبلاگ | دانلود کتاب | مستند


دانلود مداحی شهادت حضرت رقیه (س)

 
سید مهدی میرداماد 
سید مهدی میرداماد

وبلاگ چند رسانه شیعه این بار ویژه برنامه عزاداری ریحانه ی سیدالشهدا ، حضرت رقیه بنت الحسین علیهما السلام را با مداحی  سید مهدی میرداماد به صورت صوتی و تصویری آماده ی دانلود کرده است

دوستان عزیز در صورت مشکل در دانلود فایل به مدیریت وبلاگ اطلاع دهید

 


طواف طفل سه ساله چقدر دیدن داشت – روضه طواف

روضه حضرت زهرا و حضرت رقیه سلام الله علیهما

آسمان دامنم را غرق انجم می کنند – غزل مرثیه

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها – قسمت اول

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها – قسمت دوم

روضه حضرت رقیه سلام الله علیها – قسمت سوم

میل پریدن هست اما بال و پر نه – غزل مرثیه

روضه حضرت رقیه و حضرت علی اصغر سلام الله علیهما

من الذی ایتمنی ، من موندم و بی کفنی – زمینه

از حال من خبر داری ، خبر داری دختر داری – زمینه

دخترت برا تو گریونه ، کنج این خرابه مهمونه – زمینه

بابا سلام  ، خوش اومدی ، گوشه ی این ویرونه – زمینه

خانوم خانومم هنوز ، چادر مادر رو سرم – زمینه

چشم یعقوبی من ، بابا هنوزم به دره – سنگین

عمه بهش یاد داده ، تکبیر بگه با قل هو  الله – سنگین

امروز و فردا میکنی ، امروز یا فردا – سنگین

آسمون دلم گرفته ، آسمون دلم شده خون – سنگین

ای باد صبا یکی یه دونه دخترم – سنگین

من الذی ایتمنی ، روی لب دختر آبه – سنگین

تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی – واحد

در این غروب غریبی ببین کواکب را – واحد

جبین پر زخم و رخسارت به خون بخشیده زیبایی – واحد

ذکر و شور نام مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام

دلم تنگ برا شنیدن صدای بابام – شور

آقا ببین بی تابم آقا بیا دریابم ، حالا ببین اشکامو اربابم اربابم – شور


برایـــ سلامتـــ  آقــا امــام زمــان صلـوات


التماس دعا


موافقين ۰ مخالفين ۰
سید رضا

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی